Szállítás

Magyarország zászló ikonraIngyenes szállítás

 

A megrendelt termékek küldése szállítmányozóval, postán vagy vasúton történik a vevő terhére és kockázatára; a vevő viseli annak kockázatát is, ha költségmentes, franco szállításban egyeznek meg. Az áru az eladó részéről nincs biztosítva. A szállítási károkat azonnal jelezni kell a szállítmányozónál, a postánál vagy vasútnál.

Szállítási időtartam


A raktáron lévő termékek szállítási határideje 3-5 munkanap. A rendelését egy munkanapon belül dolgozzuk fel. A megrendelés feldolgozása után a nyomkövetést és a csomag azonosító számot e-mailben küldjük az Ön által megadott e-mail címre. A csomagok ingyenesen kiszállításra kerülnek az első nyitható ajtóig.

A szállítás általában 7-17 óra között történik.

Kis csomagok GLS logo


A 30 kg-nál kisebb csomagot a GLS futárszolgálat szállítja ki, várhatóan 3-4 munkanapon belül.

Közepes / nagy széfek DB Schenker logo


A 30 kg feletti termékeket a Schenker Logistics futárszolgálat szállítja. A szállítmányozó cég nem viszi be a terméket be az épületbe, csak az első nyitható ajtóig szállítja.

Kapcsolattartás


Rottner Tresor GmbH
Thern 17 4880 St. Georgen i.A.
Österreich
Adószám: ATU69719735
Tel: +3615507322
E-mail: iroda@rottner-security.hu

Közvetlenül a csomag átvétele után ellenőrizze, hogy a termék sérült-e!

Amennyiben a megrendelt termék szállítás közben megsérült, legyen kedves jelezze kollégáinknak a fent megadott elérhetőségek egyikén 14 napon belül.

Az általunk feltüntetett szállítási idők csak tájékoztató jellegűek. A megrendelt áruk szállítási határideje a megrendelés-visszaigazolásunk napjával kezdődik és azzal a nappal ér véget, amikor az áru elhagyja a gyárat. Amennyiben Ön szeretné megváltoztatni a kiszállítás idejét, esetlegesen a címet, akkor az csak a cégünk írásos jóváhagyásával válik véglegessé.

Jogunkban áll a részszállítás és a részteljesítés. Vis major esetén jogunkban áll a szállítást, illetve a teljesítést az akadály idejére kitolni, vagy emiatt a szerződéstől visszalépni, a még nem teljesített részét részben vagy egészben illetően. Vis major áll fenn minden olyan körülmény esetén, mint intézkedések, sztrájkok, kizárás, üzemzavar (pl. tűz, energiahiány), valamint közlekedési utak akadályoztatása, függetlenül attól, hogy ezek a körülmények nálunk, a szállító cégnél, vagy egyéb, harmadik személynél fordulnak-e elő. Ezekben az esetekben az ügyfél nyilatkozatot kérhet tőlünk, hogy visszalépünk-e, vagy egy adott határidőn belül teljesíteni tudjuk-e a vállaltakat. Egy általunk meghatározott, adott határidő lejárta után a szerződéstől visszaléphet, ha az áru/szolgáltatás a határidő lejártával nem elküldöttnek, illetve nem teljesítettnek minősül. Ha a szerződő partner elfogadási késedelembe kerül, jogunkban áll választásunk szerint vagy az árut nálunk raktározni, amiért megkezdett naptári naponként 5,- EUR raktározási díjat számítunk fel, és ezzel egy időben ragaszkodunk a szerződésteljesítéshez, vagy jogunkban áll egy maximum 10 munkanapos utólagos határidő megállapítása után a szerződéstől visszalépni, és az árut más módon értékesíteni. Mindkét esetben érvényes a bruttó számlaérték 2 %-ig terjedő kötbér.